dissabte, 28 de juliol del 2012

accessoris







Murakami rocking chair



5 comentaris:

  1. Me n'alegro que el cervell dels inventors i enginyers es preocupi de la lectura, i qu doni uns fruits tan fantàstics. No sabria dir quin em quedo. El coixí piramidal m'ha arribat al cor.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Home, a mi la Murakami chair aquesta em fa gràcia perquè l'electricitat te la generes tu mateix amb el moviment del balancí i mira, és ben curiós. Se l'ha inventada un tal Rochus Jacob. Pa mi que és fan de l'Haruki. Jo no.

      Ara, allà on no m'hi ficaria -decúbit(a) pron(a)- ni perlamordedéu és en la gandula.

      Elimina
    2. No sabia això de l'autogeneració d'electricitat, molt progre la butaca. La deu tenir en Saura, ara que està desenfeinat.
      I la gandula ni parlar-ne: en aquesta postura i a la platja és extremadament arriscat, que hi ha molt de xulo suelto.

      Elimina
  2. Aqui hi falta el faristol tèxtil que cus una servidora!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs ja trigues a fer-me'n arribar un retrat, Núria!

      Elimina